HomeHome  FAQFAQ  NBA.comNBA.com  Log in  RegisterRegister  CalendarCalendar  

Share | 
 

 OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next

David Stern should:
Ban him from the NBA
22%
 22% [ 2 ]
Fine him
11%
 11% [ 1 ]
They should both masturbate eachother and drink bukkake..
67%
 67% [ 6 ]
Total Votes : 9
 

AuthorMessage
Fox News
NBA Legend
NBA Legend


Male Posts : 17831
Points : 30571
Reputation : 1
Join date : 2009-08-14

PostSubject: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Sun May 15, 2011 8:58 pm

Whatever happened to the NBA 'don't ask don't tell' policy? http://msn.foxsports.com/nba/story/Phoenix-Suns-executive-Rick-Welts-says-he-is-gay-051511 This is just disgusting and sick! A gay man has no business in pro sports...
















































































Who really gives a shit? ..This site is so-so done..I never posted porn and anti-muslim rants don't get users to post..nothing will.


Last edited by Constitution>Bible+Quran on Mon May 16, 2011 8:13 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
Tar Heel
NBA Veteran
NBA Veteran


Male Posts : 5845
Points : 14312
Reputation : 0
Join date : 2009-08-10
Age : 25
Location : East Coast

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 1:26 am

He should be banned from the NBA for life, in accordance with the teachings of the Lord.
Back to top Go down
View user profile
Raza
NBA Superstar
NBA Superstar


Male Posts : 12079
Points : 24406
Reputation : 2
Join date : 2009-08-07
Age : 240
Location : Connecticut

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 6:46 am

Not too worried about it
Back to top Go down
View user profile
Straight Edge Bluntness
NBA Superstar
NBA Superstar


Female Posts : 10793
Points : 21343
Reputation : 0
Join date : 2009-08-10

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 7:44 pm

Good for him.
Glad he had the strength to come out in a very patriarchal/heterosexual-biased sports league.
Back to top Go down
View user profile
cbi
NBA Legend
NBA Legend


Male Posts : 18953
Points : 33110
Reputation : 0
Join date : 2009-08-07
Age : 21
Location : Cleve-a-land

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 8:10 pm

WHAT HAS THE WORLD COME TO

_________________
C Chris Kaman
PF Andray Blatche
SF Thabo Sefolosha
SG Aaron Afflalo
PG Ramon Sessions
6. F Matt Barnes
7. G Norris Cole
8. G/F Xavier Henry
9. C Omar Asik
10. C Hamed Haddidi
11. G Jordan Hamilton
12. G Darius Morris
--------------------------------
This is what Raza chooses to do with his mod powers:
[01:07:13] @ Raza : /molests the fuck outta john
Back to top Go down
View user profile
Chris
NBA Veteran
NBA Veteran


Male Posts : 5401
Points : 13407
Reputation : 0
Join date : 2009-11-24
Age : 25
Location : Jail

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 8:11 pm

Constitution>Bible+Quran wrote:
if my porn posting and anti-muslim rants don't get users to post..nothing will.
so you admit it?
Back to top Go down
View user profile
Fox News
NBA Legend
NBA Legend


Male Posts : 17831
Points : 30571
Reputation : 1
Join date : 2009-08-14

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 8:12 pm

I know. People like Jal make me sick..we need to be trying to cure this mental illness..not encouraging its growth.
Back to top Go down
View user profile
Fox News
NBA Legend
NBA Legend


Male Posts : 17831
Points : 30571
Reputation : 1
Join date : 2009-08-14

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 8:13 pm

I never posted that, chris..u edited my writing..
Back to top Go down
View user profile
Chris
NBA Veteran
NBA Veteran


Male Posts : 5401
Points : 13407
Reputation : 0
Join date : 2009-11-24
Age : 25
Location : Jail

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 8:15 pm

Constitution>Bible+Quran wrote:
I never posted that, chris..u edited my writing..
i got a screanshot Very Happy
Back to top Go down
View user profile
cbi
NBA Legend
NBA Legend


Male Posts : 18953
Points : 33110
Reputation : 0
Join date : 2009-08-07
Age : 21
Location : Cleve-a-land

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 8:17 pm

GET OUT OF MY NBA YOU HOMOSEXUAL WHORE




















I was gonna say fag. but I figured thats actually offensive :/

_________________
C Chris Kaman
PF Andray Blatche
SF Thabo Sefolosha
SG Aaron Afflalo
PG Ramon Sessions
6. F Matt Barnes
7. G Norris Cole
8. G/F Xavier Henry
9. C Omar Asik
10. C Hamed Haddidi
11. G Jordan Hamilton
12. G Darius Morris
--------------------------------
This is what Raza chooses to do with his mod powers:
[01:07:13] @ Raza : /molests the fuck outta john
Back to top Go down
View user profile
Straight Edge Bluntness
NBA Superstar
NBA Superstar


Female Posts : 10793
Points : 21343
Reputation : 0
Join date : 2009-08-10

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 8:21 pm

Constitution>Bible+Quran wrote:
I know. People like Jal make me sick..we need to be trying to cure this mental illness..not encouraging its growth.

If not stereotyping, striving for equity, or not discriminating others makes you sick...then hell fricking yes, I hope you're puking your guts out right now!
Back to top Go down
View user profile
Fox News
NBA Legend
NBA Legend


Male Posts : 17831
Points : 30571
Reputation : 1
Join date : 2009-08-14

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 8:23 pm

Sad to see people so willing to discard traditional values.. :SMH:
Back to top Go down
View user profile
Fox News
NBA Legend
NBA Legend


Male Posts : 17831
Points : 30571
Reputation : 1
Join date : 2009-08-14

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 8:30 pm

There is a difference between being socially tolerant (me)..then there is another thing where you go out of your way to speak up for murder or speak up for homosexuality...both immoral things..I don't know your moral character so you may very well be immoral so thats why you do speak up for these things but if you aren't, leave speaking up for immoral things to immoral people.
Back to top Go down
View user profile
Straight Edge Bluntness
NBA Superstar
NBA Superstar


Female Posts : 10793
Points : 21343
Reputation : 0
Join date : 2009-08-10

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 8:33 pm

Constitution>Bible+Quran wrote:
There is a difference between being socially tolerant (me)..then there is another thing where you go out of your way to speak up for murder or speak up for homosexuality...both immoral things..I don't know your moral character so you may very well be immoral so thats why you do speak up for these things but if you aren't, leave speaking up for immoral things to immoral people.

Newsflash!

Everyone is immoral!
ALL humans make mistakes, sin, etc.

Nobody is perfect...therefore, who are you as a human to be a moral compass for others?
Back to top Go down
View user profile
Raza
NBA Superstar
NBA Superstar


Male Posts : 12079
Points : 24406
Reputation : 2
Join date : 2009-08-07
Age : 240
Location : Connecticut

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 8:35 pm

Move
Back to top Go down
View user profile
Fox News
NBA Legend
NBA Legend


Male Posts : 17831
Points : 30571
Reputation : 1
Join date : 2009-08-14

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 8:37 pm

Its ok to be a shoulder to lean on..look..what i'm saying is, don't get mad when I post two heterosexual people engaging in sexual activities and come in here and seem all supportive of two men butt fucking.. You can be a support but your saying its perfectly acceptable...next murder will be socially acceptable..And 'Newsflash' no, not everyone is immoral...
Back to top Go down
View user profile
Raza
NBA Superstar
NBA Superstar


Male Posts : 12079
Points : 24406
Reputation : 2
Join date : 2009-08-07
Age : 240
Location : Connecticut

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 8:38 pm

Well I think putting porno pictures and videos is much different than saying being gay is acceptable...but we don't post videos of gay porn.
Back to top Go down
View user profile
Fox News
NBA Legend
NBA Legend


Male Posts : 17831
Points : 30571
Reputation : 1
Join date : 2009-08-14

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 8:41 pm

Raza wrote:
Well I think putting porno pictures and videos is much different than saying being gay is acceptable...but we don't post videos of gay porn.
Wow. So now a woman and man having sex is a shameful thing but condoning gay sex is not? You need to read ' Liberty and tyranny: A conservative manifesto" by Mark Levin.. :SMH:
Back to top Go down
View user profile
Raza
NBA Superstar
NBA Superstar


Male Posts : 12079
Points : 24406
Reputation : 2
Join date : 2009-08-07
Age : 240
Location : Connecticut

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 8:44 pm

Constitution>Bible+Quran wrote:
Wow. So now a woman and man having sex is a shameful thing but condoning gay sex is not? You need to read ' Liberty and tyranny: A conservative manifesto" by Mark Levin.. :SMH:

It's not shameful...there's just no place for it on a basketball forum. Talk about it all you want (I'm probably gonna regret saying that Razz ) but leave the pictures and videos out.
Back to top Go down
View user profile
Straight Edge Bluntness
NBA Superstar
NBA Superstar


Female Posts : 10793
Points : 21343
Reputation : 0
Join date : 2009-08-10

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 8:45 pm

Exactly Raza.

Constitution>Bible+Quran wrote:
Its ok to be a shoulder to lean on..look..what i'm saying is, don't get mad when I post two heterosexual people engaging in sexual activities and come in here and seem all supportive of two men butt fucking.. You can be a support but your saying its perfectly acceptable...next murder will be socially acceptable..And 'Newsflash' no, not everyone is immoral...

Don't care if its heterosexual or gay porn...I don't wanna see it on my damn computer like that. End of story. It's basic manners really.
Back to top Go down
View user profile
Fox News
NBA Legend
NBA Legend


Male Posts : 17831
Points : 30571
Reputation : 1
Join date : 2009-08-14

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 8:46 pm

I am right, you guys are immoral. You should be quiet before God orders me to stone your children and rip your wives open like he told Elijah...And jal..even Jesus watched porn...and you know you liked it sooo..
Back to top Go down
View user profile
Raza
NBA Superstar
NBA Superstar


Male Posts : 12079
Points : 24406
Reputation : 2
Join date : 2009-08-07
Age : 240
Location : Connecticut

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 8:53 pm

If you say so Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile
Straight Edge Bluntness
NBA Superstar
NBA Superstar


Female Posts : 10793
Points : 21343
Reputation : 0
Join date : 2009-08-10

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 9:01 pm

Raza wrote:
If you say so Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile
Chosen One
NBA Rookie
NBA Rookie


Male Posts : 3316
Points : 10814
Reputation : 0
Join date : 2009-08-10
Age : 21

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 9:04 pm

I could really care less

With the NBA conference finals and the draft lottery coming up I could care less about the Suns owner's sexual preference......hell this is the first time I even ever heard of him Cool

Back to top Go down
View user profile
wallshingtonwizard
NBA Rookie
NBA Rookie


Male Posts : 3669
Points : 10513
Reputation : 0
Join date : 2009-08-19
Age : 32
Location : DC Area

PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Mon May 16, 2011 10:33 pm

Wow, what a week for the homosexual activists.

1. NY Rangers bad boy Sean Avery speaks in favor of same sex marriage last week.
2. Hockey Agent Todd Reynolds speaks against it.
3. Rick Welts, Suns CEO says "I'm gay".
4. CNN anchor Don Lemon says "I'm gay".

Meanwhile DADT is about to be officially overturned.

My take is twofold. While it is commendable to see that players in the Suns organization supports Welts though he's gay, it's a completely different thing to see if players can accept a fellow player who is gay. Everyone is saying the right things, but will they not care about bedroom stuff if a teammate is gay? That is a better question. Given that most NBA players are Black American, and Black American culture, especially for men revolves more heavily around having huge swagger and machoness than other cultures do (though it's there for everybody), I don't see this being easy for any gay player in the NBA (there have to be some) to say so publicly and not face some type of repercussion (not physical harm or overt mental abuse, but there are other more subtle ways to throw people under the bus).

Personally, I don't really care if a coworker is gay, and gay men generally don't check out every man that's walking down the street, just like straight men don't check out every woman walking down the street. There are creepy gays out there like some of the priests who play with boys' little toys, but there are also creepy straight guys out there too, like the French IMF head who chases a maid in a hotel suite to give her VIP treatment.
Back to top Go down
View user profile http://answers.yahoo.com/my/profile;_ylt=ApwXXkhqyEPmxsEWWTaF3zZ
Sponsored content




PostSubject: Re: OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.    Today at 10:56 pm

Back to top Go down
 
OMG! WTF!!??? Suns CEO admits that he's gay.
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» 1950's athletics champ admits steroid use
» Mayweather Finally Admits to Cherry Picking
» 08 GSX1400
» Curley admits refs are "guessing" on square ball - Irish Independent
» Offereins admits to cracking under the pressure in 2010

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Real Basketball Talk :: General NBA Talk :: General NBA-
Jump to: